USŁUGI BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ W OPINII KLIENTÓW BANKÓW SPÓŁDZIELCZYCH

Autor

  • Anna Nowacka

Abstrakt

Key words: cooperative banks, customers, cooperative banking, banking services
Summary
Electronic banking contributed to changes in the form and scope of rendered banking
services. This is not only an alternative possibility of offering this type of service
but also the very necessity which arises from the realities of competition. This
substrates of both marketing /customers are awaiting such services/ as well as economic
bank not employingeconomic channels would be in a worse cost situation
than the cost competition. The aim of this paper is to present the opinion of cooperative
banks' customers on electronic banking services.

Bibliografia

Bibliografia:

Hill N., Alexande r J., Pomiar satysfakcji i lojalności klientów, Oficyna Ekonomiczna,

Kraków 2003

Kornik D., Innowacyjne usługi banku, PWN, Warszawa 2006.

Kotliński G., Problemy informatyzacji sektora banków spółdzielczych, [w:] A. Szelągowska

(red.), Współczesna bankowość spółdzielcza, Cedewu.pl Platinium, Warszawa 2012.

Wojciechowska-Filipek S., Zastosowanie technologii informacyjnej w produktach

i usługach banków spółdzielczych [w:] M. Stefański (red.), Perspektywy rozwoju

bankowości spółdzielczej w Polsce, Wyd. Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej

we Włocławku, Włocławek 2008.

http://www.stat.gov.pl/gus/5840_wykorzystanie_ict_PLK_HTML.htm.

http://zbp.pl/wydarzenia/archiwum/konferencje-prasowe/2013/grudzien/raportnetb-

nk-juz-21–5-miliona-osob-ma-dostep-do-bankowosci-internetowej

http://www.stat.gov.pl/cps/rde/xbcr/gus/l_ludnosc_stan_struktura_

pdf.

##submission.downloads##

Opublikowane

2017-03-22

Numer

Dział

Articles