MOTYWY WYBORU ZAWODU PRZEZ FARMACEUTÓW
Abstract
Key words: career, pharmacy, motivation, pharmaceuticals market, vocation, the „ideal”
pharmacist.
Summary
The aim of this article is to investigate and compare the motivations for choosing
pharmacy as a career by current pharmacists – pharmacy employees. The study
presented here involved a survey conducted among professionals in the two age
groups: those under the age of 30 and over 30. The results were compared for both
age groups.
References
Bibliografia:
Kurczewskiej U., Jasińskiej M., Orszulak- Michalak D., Motywy wyboru studiów
farmaceutycznych, Farmacja Współczesna 2008, nr 1.
http://bip.wiif.waw.pl/149.php (dostęp: 24.04.2013)
Cybulski K,. Misztak M., Przedstawiciele medyczni na polskim rynku farmaceutycznym.
Wybrane mity i fakty, Problemy Zarządzania, nr 2, s. 177–185.
Makowska M., Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego, CeDeWu, Warszawa
, s. 18–19.
Pawłowska A., Skorek M., Obraz uczestników rynku farmaceutycznego. Badania
pilotażowe, Problemy Zarządzania 2012, nr 1.
Kmieć K., Renesans studiów farmaceutycznych, Farmacja Polska 1999, nr 55.
Portal.umk.pl
Nawrocka A., Humanistyczny wymiar medycyny, farmacji, analityki medycznej
i pielęgniarstwa a etyka zawodów medycznych, Ann Acad Med. Siles 2004, nr 58,s. 79–87.
Bartkowiak L., Poglądy zawodowe absolwentów Wydziału Farmaceutycznego, Wiadomości
Lekarskie 2006, nr 59.